mandag 16. februar 2015

Beata by Drops design ★

Beata sokker ca str 26/28



Jeg jobber meg gjennom restegarnet. Nå har det gått unna litt, men fortsatt gjenstår en del av ymse slag.
Det har blitt 3 par med sokker og ei påbegynt lue i løpet av de siste dagene.
Jeg har dessverre ikke vært online på bloggbesøk eller blogget selv. 

Strikk er terapi på mange vis og det hjelper å holde seg litt opptatt og ta pause fra triste ting som skjer i livet. 
"Knitting is the new yoga"... Ikke helt feil det.. ♡



Garn: Rester av Iceyarns "Pure alpaca fine" (mindre enn ett nøste)
Pinner: 3mm og 3 1/2mm
Str: 26/28




Den fine hjertesteinen fant jeg på tur med de to yngste til Midtbøstølen i juli 2012,
Fantastisk tur, nydelig stein som er blitt et fint minne ♡. Samler på litt småting på ferden :)

De nydelige tulipanene fikk jeg av min kjære lillesøster på Valentin-dagen lørdag ♡


Jeg ønsker deg ei strålendes uke. 
Gi dine nære en god klem. Bare fordi du kan. 

3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så lekre de var...

Klem, fra Kaia

Kirsti sa...

Disse sokkene var fine, oppskriften er herved lagret:) Du er jammen produktiv for tiden!

Lisbeth sa...

Det ligger mye terapi i hver strikkede maske! Fine sokker :) Oppmuntringsklem til deg <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...