lørdag 20. desember 2014

Ingunnlue #6, #7, #8 og #9!!!

#ingunnluer på rekke og rad


Her strikkes det ikke mere i disse dager grunnet vonde armer.
Fæl strikkepause pågår, eeeek O_O
Kan i stedet vise noe av det som har blitt laget.
Ikke noe bombe at det blant annet ble flere Ingunnluer, hihi :)
Tror at strikking av disse ikke var så godt for mine armer.
Noen oppskrifter/plagg merker man mer enn andre.
Eller kanskje er det mengden... ^_^
Lue nr 3 i stabelen ble blogget tidligere som ingunnlue #5,
Grå lue i Drops Nepal
Oppskrift: Ingunnlue hos Knitting-Inna 
Garn: 2 nøster Drops Nepal pr lue
Pinner: 5mm og 5 1/2mm
Str: herre og dame
Disse er som du ser strikket i fargene marine, mellomblå, grå og to i lysegrå.
Ha en fin kveld videre! :)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Dette er lua for meg, ser jeg. Jeg har faktisk ei lignende lue med en annen felling i toppen og hekla blomst. Det var litt av en produksjon! Sliter du med "vondter", tror jeg det kan være lurt å variere strikkinga, tykke/tynne pinner og ditto garn, og så tror jeg det er mindre slitsomt med glattstrikk.

God juleinnspurt fra Ingunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...