fredag 19. desember 2014

Aksjon: Ensomt juletre søker julegaver

5 gaver til aksjon ensomt juletre

 
Jeg har ei lita tønne stående med "overskudd" etter strikking og hekling.
Den fylles opp i rykk og napp, minker litt, og fylles på igjen.
Det kan være alt fra sokker, kjøkkenkluter, halser, luer og lignende
som kanskje ikke passet eller som ikke ble strikket til en bestemt person.
 
Tønna ble tømt i dag.
Det lå 5 plagg der og noen kjøkkenkluter. Alle plaggene ble pakket inn til en super aksjon.
Det har blitt en årlig juletradisjon for oss å delta på denne her i Florø.
 
Årets gaver 2014: 3 barneluer, 1 damelue og 1 hals i ull og alpakka
 
 
Nordic Choice hotels har en dugnad hvert år som heter
 
 

 
I desember gjennomfører vi hvert år en storstillt dugnadsaksjon på alle våre 175 hotell
i Norge, Sverige og Danmark. Kampanjen går under navnet Ensomt juletre søker gaver.
For hver gave som samles inn gir Nordic Choice 10 kr til UNICEF sitt arbeid med å beskytte barn
utsatt for menneskehandel.  I 2012 og 2013 samlet vi inn nesten 80 000 julegaver til vanskeligstilte
barn og unge i hotellenes eget nabolag. Du er hjertelig velkommen til å delta du også.
Kjøp en gave, merk den med kjønn og aldre og legg den under juletreet på et av våre hotell.

 
#ensomtjuletre
 
 
Jeg utfordrer deg til å finne et Choice-hotel nær deg og bidra med en gave eller mer.
Vi har to hotell her i by'n. Gavene våre ble levert samlet til Quality hotel Florø.
 
Det er mange som er med på ulike aksjoner.
Dersom du ikke har funnet din ennå, så foreslår jeg at du kanskje kan bli med her?
Tror fristen for å være med nærmer seg raskt, men sjekk med ditt hotell :)
 
Fin lørdag!

1 kommentar:

Tine sa...

For en god idè, dette ville jeg gjerne vært med på. Må først få meg en sånn tønne og energi til å strikke småting, for ull har jeg nok av :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...