torsdag 7. august 2014

Bremangertur: Dag #1, Struen og Grotlesanden ♥

Krabbejakt på platningen på Strua

Den 28. - 30. juli ble jeg med min mor på besøk til onkel.
De to yngste var med. Vi storkoste oss.
Dette er stedet hvor mine besteforeldre bodde.
Jeg var der svært mye, både i helger og i ferier, som yngre.
Har utrolig mange gode minner og opplevelser fra de besøkene. 
Struen - et sted hvor jeg senker skuldrene og bare koser meg.
Ei fantastisk perle! :)


Moro å se hvor spennende alt var for de små.
Lenge siden de hadde vært der og alltid noe som må undersøkes.
Fjæra ble sjekket for krabber hele tiden, hihi! :)

Ripsbuskene i hagen bugner over av bær.. det ble både spist og plukket inn for sylting
Gammel fjøs.. Der var det både sauser og høns da jeg var liten :)

Et lite samlingssted på Struen.
Mange av de som skal i naustene og båtene sine stopper gjerne for en prat.
Mye latter og moro :)

Min mor Rut Karin er yngst av 7 søsken, 4 jenter og 3 gutter.
Onkel Edvard som vi besøkte er den eldste - en spreking på 84 år!!
Min mor og to av mine onkler - Dagfinn og Edvard ღღ

Sånn går det når man vasser over kanten på støvlene sine... ^_^

Litt senere på kvelden tok vi et lite stopp på Grotlesanden for å se.
Nydelig vær, knapt et menneske å se.
I helgene er det gjerne 200-300 personer på stranda.
De små ville helst bare løpe rundt der i timesvis. Sanden er kritthvit og myk,
slik sand som du finner igjen overalt i dagevis etter besøk, fnis...! :D


Grotlesanden må være ei av de aller fineste strendene!

To som koste seg i sanden ♥♥

Deilige og avslappende dager med familien.
Tatt på sparket og med god hjelp av min mor - og min onkel ♥

Glemte jeg å si at det ble bilderas??? ^_^

Nyt dagen! ;)

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Ser at her er det bare å senke skuldrene og slappe av ja - deilig!

Masse flotte bilder!

KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...