mandag 28. juli 2014

Paradis Sørstrand! :)

#strandvolleyball #beachvolleyball #sørstrand

 
For et fantastisk sommervær vi har her på "palmekysten" :)
Det er sol og varme, dag og natt. Tropenatt og varmen stiger opp mot 30'C.
Det er bare å komme seg i sjøen og nyte ^_^
 
Det er alltid andre kjente på stranda.
Er det ikke noen, så blir iallfall barna kjent med hverandre
og har stadig noen å leke med eller noe nytt å utforske.
 
Her har strandvolleygutta tatt over teppet mitt og koser seg :D
 
 
Krabbejakten er stadig like spennende og det er mange av dem i fjæra.
 
 
Disse bildene var fra 24. juli.... Jeg er langt fra ajour med noe.
Er knapt innom PC og lever livet utendørs så godt som jeg klarer nå.
Jeg skal ta meg sammen når det kommer regn og kjøligere dager..
 
N Y T   S O M M E R E N ! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...