søndag 20. juli 2014

Costa del Florø

Ro i sjela

Været som var meldt slo til i går. Det var varmt og solrikt.
Jeg og de to minste kom oss ned på Sørstrand Folkepark med
krabbebøtter, hover, sekker, kamera og krykker...
..et slitsomt prosjekt i seg selv, manglet bare 3 armer underveis...
Men vi fant parkeringsplass, kom oss ned til stranda og fikk en god plass i vannkanten.
Utrolig nok var det passe med folk - jeg fryktet smekkfulle strender.
Mange kompiser å snorkle og jakte krabber sammen med

Herlige timer for små og store.
Både barna og jeg holdt oss mye i sjøen. Fantastisk herlig å kjøle seg ned.
Dessuten var det super temperatur i vannet.
Palmekysten slo til i dag. Kortreist lykke :)



Krabbejakten gav to fulle krabbebøtter og mer til.
Tror ikke sønnen min var ute av sjøen i det hele tatt så lenge vi var der.
Herlig å se hvor oppslukt de blir av alt som er spennende i strandkanten og i sjøen.

Som sagt, så var det en nydelig kveld.
Jeg og samboer'n var også invitert i 40-års lag.
Jeg orket rett og slett ikke bli med pga prolapsen.
Trenger ro og hvile, orker ikke så mye mas og stress. Føler meg lite sosial.
Jeg sendte ham av gårde alene og vi slapp organisering av barnevakt også.
De to små var trette og rolige etter en fin dag utendørs i sola.

Likevel... Både de små og jeg er blitt døgnville.
Klokka 22.35 nøt vi solnedgangen over Florø ved sjøen...


Magisk ro på Nordnes.
Og der ute på en av de nærmeste øyene ble det feiret en 40-års dag :D
De nøt nok en herlig sommerkveld i lystig lag, thihi.

Små og store nøt solnedgangen... :)

Nydelig sommerdag - og flere skal det bli.

Søndagen ble slik... :)
Innlegget fra Alfarnes kommer... ;)

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Ojojoj - så masse flotte bilder.
Herlig med sommer.
Vi er heldige vi som har så fin sommer i Norge - kos deg videre!
Håper ryggen er bedre og at du kan nyte dagene!
KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...